Sain tänään taas oppia uusia asioita. Pahoja asioita...

Onneksi sentään lähetin hakemuksen uuteen työpaikkaan ja niitä lähtee muutama lisää tässä tänä viikonloppuna. Mutta silti silti.

Minkä helvetin takia tapatan itseäni ja hukkaan motivaatiotani tässä perkeleen puljussa jossa työtäni teen? Aina välillä saan kuulla jotain mikä sitten räjäyttää tajuntani ihan totaalisesti. Mut kyl nyt rupee menee saissen suuruus jo siihen luokkaan, et oksat pois! Mut en mää todellisuudessa mitään uutta oppinut...

Se ettei musta pidetä pitäs vaan ottaa kohteliaisuutena. Mähän olen SUURI uhka. Ei saakeli ihan oikeesti! Kaikki se osaaminen ja näyttö mitä itellä on, ei sillä ole väliä. Mä oon hankala, sanon ääneen vaikeitakin asioita. Joten melko varmasti tekisin myös muita vaikeita asioita mihin eivät muut pian peloissaan ryhdy. Eli ei ihme, et taidan todellakin olla uhka.

Ja toiseksi, olen jotenkin vajonnut kuitenkin niin apinantasolle, et toimin nykyisessä työssäni tarpeeksi tehokkaasti jotta minut kannattaisi pitää siinä... Itsehän olen niin idiootti! Mutta se loppuu nyt.

Tässä lupaukseni:

Jatkossa TEEN KAIKKENI saadakseni itseni toimimaan omalla tasollani ja pyrkimään kohti tavoitteitani! Ja saatana, sehän onnistuu! Tai sit menee henki yrittäessä!

ps. Erityismaininta Eevalle stemittämisestä!