Ei saatana. Otetaanko kaikki kävyt yhdessä käteen ja tungetaan ne perseeseen? Kuka kannattaa? Minä ainakin olen sen tehnyt ja ei saatana tuntuu niin ihanalta! Voip valittaa ihan kaikesta mistään välittämättä ja tuntea aina olevansa oikeassa kun nuo kävyn suomut raapivat vain mennessään!

Mistä moinen purkaus? No jotenkin on NIIN taas kyllästynyt ihmisiin, et vois ihan hyvin hakea minigunin ja pistää ison siivun porukkaa matalaks. Mut ei kai siitäkään mitään apua ois, niitä vaan ryömis lisää jostain koloista ja loppua ei tulis. Mut miks mää sitten oon kyllästyny ihmisiin?

Mä oon vaan niin saatanan paljon fiksumpi, kun suurin osa ihmisistä, tietysti siks. Mä oon vaan niin paljon parempi kuin muut. Siks on tosi vaikee löytää tasoistaan seuraa. Kai sitä nyt sitten kyllästyy! Ja kaikki muut on muuten väärässä ja mä oon ihan oikeessa. Suoraan sanoen, musta tuntuu, et mä flippaan!

Mä en tiedä mistä tämä idiotismi on taas ryöminyt koristamaan päiviäni, vai johtuuko se vain siitä, et on itellä se käpy perseessä, ja syvällä. Mut miten se on sinne yhtäkkiä joutunut? Ei mitään hajua.

Ratkaisuksi evakoin itseni syvälle Lapin jänkhille ja jään sinne. Liekö varsin hurjan mentaalitilani takana vain se tosia asia, et jäi tekemättä tuo minuuden huoltoreissu tonne käsivarteen tänä syksynä, suunnattiin väärään suuntaan. Mut ei kai tässä mitään. Semmosta todellista flippaamista odotellessa. Et ei täs muuta. Rakastakaa itseänne!