En kerro koko tarinaa. Se sisältää paljon lupauksia, hyvin vähän toteutuksia ajallaan, aina vain kun olen huudellut perään... Näin toimii Jyväskylän vanhempi K-rauta.

Siis kyse on K-raudasta ostamastani suihkukaapista. Sen kanssa ei mikään mennyt putkeen. Tilattu asennus myöhästyi viikolla, eivät viitsineet siitä ilmoittaa. Hana hajosi, kaappiin on ruiskittu kauniita silikooneja nurkkiin, jotka nyt homehduttuaan muistuttavat linnunpaskoja. Yritin näistä pienistä puutteista K-rautaa huomauttaa, mutta eivätpä viitsineet mitenkään kommentoida...

Kommentoin sitten asiaa Keskolle kun ei kerta K-rauta vastaa. Menihän siinä pari kuukautta asiaa selvitellessä. Ei kuulu silikoonit nurkkiin, pitäisi jotain tehdä... No voisiko joku ottaa yhteyttä sinne liikeeseen, kun ei ne mua kerta kuuntele. Noh joku otti, ja mitä tapahtui?

Armaan poikani kolmivuotissynttärien aikaan soi puhelin kauniin lauantai iltapäivänä. Puhelimen toisessa päässä vihainen K-rauta yrittäjä. 16 vuotta yrittäjänä, eikä kukaan ole koskaan kehdannut valittaa. Totesin etten oikein voisi asiasta nyt keskustella. Melkein puoli tuntia kuuntelin sitä änkytystä ja valitusta siitä, miten olen kehdannut valittaa Keskolle hänen toiminnastaan. Ei mitään ehdotustakaan siitä, että korjattaisiinko kaapissa olevat lähmät pois. Muuta en oikeastaan olisi halunnutkaan... Rahaakin kuulemma löytyy. Kesko ei kuulemma ollut ottanut aikaisemmin yhteyttä, vaikka Keskolta minulle kyllä muuta väitettiin...

Melkoinen sotku ja IHAN LOISTAVAA ASIAKASPALVELUA! Soittakaan vaan asiakkaalle ja todetkaa, ettei asiakkaalla ole oikeutta valittaa saamastaan palvelusta tai sen puutteesta. Ihan uskomatonta, empä nyt varmaan ota astetta isompaa lekaa ja lähde taisteluun asian puolesta!

Et semmosia viikonloppuja! Toivottavasti teillä menee paremmin!